کشتی فرنگی گزینشی المپیک|گرایی، نوری و ساروی به نیمه‌نهایی رسیدند

9:53 - 20 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۲۵۰
نمایندگان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو به مصاف حریفان خود در مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا رفته‌اند.

- رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

*نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله به مصاف آشو، دارنده مدال برنز آسیا از هند می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، حسین نوری در کشتی نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل شاگلدی آنایف از ترکمنستان به برترس دست یافت. وی در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرو می‌شود.

*فینالیست‌های هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *